8th Generation Honda Civic Forum banner
21 - 40 of 71 Posts
Czy komuś pękł zawór pcv? Kupiłem zawór PCV OEM, zdjąłem stary bez problemu....poszedłem założyć nowy...klucz dynamometryczny ustawiony na 33 ft lbs zgodnie z instrukcją i sukinsyn pękł na pół. Zakwestionowałem tę specyfikację momentu obrotowego i szukałem jej w różnych miejscach, ponieważ wydawała mi się trochę wysoka. Cóż...cała gwintowana sekcja jest teraz wewnątrz głowicy. Na razie zakleiłem to JB WELD i samochód działa dobrze, ale nie wiem, co robić.

Nie wiem, czy mogę to wyciągnąć, ale na pewno będę musiał wyciągnąć zawór (sprężyna wychodzi od razu) i złamać go w tym procesie, aby włożyć ekstraktor, w którym momencie nie mam innego wyjścia, jak tylko go wyciągnąć. A jeśli nie mogę... jestem ******. Mógłbym to wywiercić i włożyć helicoil lub time-sert, ale wątpię, czy jest wystarczająco dużo miejsca, aby włożyć wiertło. Nie wspominając o tym, że dostawałbym odłamki metalu do silnika.

Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z uszkodzonym PCV?
Jaki jest zakres twojego momentu obrotowego? O ile nie jest to 0-100 ft-lbs, prawdopodobnie nie był wystarczająco dokładny przy 33 ft-lbs, aby faktycznie zastosować tylko 33 ft-lbs. IMO, 33 ft-lbs oznacza dokręcanie ręczne za pomocą prostych narzędzi ręcznych.
 
Jaki jest zakres twojego zakresu momentu obrotowego? O ile nie wynosi on 0-100 ft-lbs, prawdopodobnie nie był wystarczająco dokładny przy 33 ft-lbs, aby faktycznie zastosować tylko 33 ft-lbs. IMO, 33 ft-lbs oznacza dokręcanie ręczne za pomocą prostych narzędzi ręcznych.
33 ft-lbs to nieco więcej niż dokręcanie ręczne. Dla porównania, specyfikacja momentu obrotowego dla świec zapłonowych wynosi 18 ft-lbs, więc moment obrotowy PCV jest prawie dwukrotnie większy niż świec zapłonowych.

Inny sposób, aby na to spojrzeć - jeśli przykładasz siłę do typowej grzechotki, którą chwytasz 6 cali od osi obrotu, 33 ft-lbs to 66 funtów siły przy 6 calach!
 
33 ft-lbs to nieco więcej niż dokręcenie ręczne. Dla porównania, moment obrotowy świec zapłonowych wynosi 18 ft-lbs, więc moment obrotowy PCV jest prawie dwukrotnie większy niż świec zapłonowych.

Inny sposób, aby na to spojrzeć - jeśli przykładasz siłę do typowej grzechotki, którą chwytasz 6 cali od osi obrotu, 33 ft-lbs to 66 funtów siły na 6 calach!
Przepraszam, chodziło mi o to, że nie zastosowałbym maksymalnego momentu obrotowego, jaki, moim zdaniem, mogę zastosować za pomocą prostych narzędzi ręcznych (zauważ, że nie powiedziałem „dokręcanie ręczne”) na zaworze PCV.
 
Pamiętam, że było dość ciasno. Po prostu pociągnąłem i zeszło. Nie było potrzeby podważania, przynajmniej dla mnie.
Jakieś wskazówki dotyczące zdejmowania gumowego węża z zaworu PCV? Czy powinienem podważyć go od dołu za pomocą śrubokręta płaskiego, jednocześnie ciągnąc go do góry? A może powinienem po prostu chwycić wąż i pociągnąć do góry, chociaż wydaje się, że jest tam strasznie ciasno? A może powinienem położyć szmatkę na wężu, chwycić szczypcami, a następnie pociągnąć?
Mam ten sam problem z usunięciem węża, jest naprawdę ciasny. Boję się mocno pociągnąć i uszkodzić wąż. Czy ten BP blaster również poluzuje wąż?
Zauważyłem, że wąż jest bardziej miękki, gdy silnik jest jeszcze ciepły, przypuszczam, że ułatwiłoby to usunięcie węża.

Jakieś rady?

Dzięki
 
Mam ten sam problem z usunięciem węża, jest naprawdę ciasny. Boję się mocno pociągnąć i uszkodzić wąż. Czy ten miotacz BP również poluzuje wąż?
Zauważyłem, że wąż jest bardziej miękki, gdy silnik jest jeszcze ciepły, przypuszczam, że ułatwiłoby to usunięcie węża.

Jakieś rady?

Dzięki
Jestem w tej samej łódce. Przełożyłem wymianę zaworu PCV o kilka miesięcy, ponieważ nie miałem szczęścia z usunięciem cholernego węża. :bleh:
 
Discussion starter · #26 ·
Mam ten sam problem z usunięciem węża, jest naprawdę ciasny. Boję się mocno pociągnąć i uszkodzić wąż. Czy ten BP blaster również poluzowałby wąż?
Zauważyłem, że wąż jest bardziej miękki, gdy silnik jest jeszcze ciepły, przypuszczam, że ułatwiłoby to usunięcie węża.

Jakieś rady?

Dzięki
Myślę, że PB Blaster jest bardziej przeznaczony do zastosowań metal/rdza/metal, nie zaufałbym mu do materiałów gumowych. W każdym razie, po prostu zdobądź szczypce z "zakrzywioną końcówką", zdejmij zacisk i po prostu pociągnij (wstaw tutaj żart o seksie) zwykłymi szczypcami (szczypce z zakrzywioną końcówką mogą go za bardzo ścisnąć).

Jak powiedziałem, mój wąż był ciasny, ale mocno pociągnąłem i wyskoczył. Nawet jeśli go uszkodzisz, naprawdę nie sądzę, żeby dużo kosztował.

Powodzenia!
 
Zrobiłem to w moim samochodzie. Ma 112 000 mil i spala trochę oleju. Przejechałem nim 250 km, a wskaźnik paliwa spadł o 4 kreski, w przeciwieństwie do prawie pełnego baku, który spalał podczas podobnej jazdy wcześniej. Zatem część za 23 dolary zaoszczędzi mi setki dolarów na paliwie. Ponadto mój samochód już się nie waha ANI nie waha się na biegu jałowym.
 
Discussion starter · #28 ·
Zrobiłem to w moim samochodzie. Ma 112 000 mil i spala trochę oleju. Przejechałem nim 250 km, a wskaźnik paliwa spadł o 4 kreski, w przeciwieństwie do prawie pełnego baku, który spalałby podczas podobnej jazdy wcześniej. Więc część za 23 dolary zaoszczędzi mi setki na benzynie. Również mój samochód już się nie waha LUB nie waha się, gdy pracuje na biegu jałowym.
Fajnie! Zastanawiam się, czy inni, którzy cierpią z powodu słabego przebiegu, są świadomi, że ich zawór PCV może być zatkany? Tak wielu patrzy na inne elementy (świece/olej/filtry/czujniki O2/itp.). To jest łatwe (stosunkowo) do zrobienia i tanie.
 
Zrobiłem to w moim samochodzie... Ma 112 000 mil i spala trochę oleju. Przejechałem nim 250 km, a wskaźnik paliwa spadł o 4 kreski, w przeciwieństwie do prawie pełnego baku, który spalałby podczas podobnej jazdy wcześniej. Więc część za 23 dolary zaoszczędzi mi setki dolarów na benzynie. Również mój samochód już się nie waha LUB nie waha się, gdy pracuje na biegu jałowym.

Wysłane z AutoGuide.com Free App
1. Czy to wszystko, co wymieniłeś, jedyna konserwacja, którą wykonałeś, aby uzyskać taki przebieg?

2. Czy masz rzeczywiste obliczenia mpg?

3. Jakie były Twoje inne objawy? Ile oleju zużywałeś i jak się to poprawiło?

To, co publikujesz, jest NIESAMOWITĄ zmianą tylko dla wymiany zaworu PCV...
 
1. Czy to wszystko, co wymieniłeś, jedyna konserwacja, którą wykonałeś, aby uzyskać tego rodzaju przebieg?

2. Czy masz rzeczywiste obliczenia mpg?

3. Jakie były inne objawy? Ile oleju zużywałeś i jak się to poprawiło?

To, co publikujesz, to NIESAMOWITA zmiana tylko dla wymiany zaworu PCV...
^^^^^ Miałem te same pytania, kiedy przeczytałem post. Trudno uwierzyć.
 
Zrobiłem to w moim samochodzie... Ma 112 000 mil i spala trochę oleju. Przejechałem nim 250 km, a wskaźnik paliwa spadł o 4 kreski, w przeciwieństwie do prawie pełnego baku, który spalałby podczas podobnej jazdy wcześniej. Zatem część za 23 dolary zaoszczędzi mi setki dolarów na paliwie. Ponadto mój samochód już się nie waha ANI nie waha się, gdy pracuje na biegu jałowym.

Wysłane z AutoGuide.com Free App
1. Czy to wszystko, co wymieniłeś, jedyna konserwacja, którą wykonałeś, aby uzyskać taki przebieg?

2. Czy masz rzeczywiste obliczenia mpg?

3. Jakie były inne objawy? Ile oleju zużywałeś i jak się to poprawiło?

To, co publikujesz, to NIESAMOWITA zmiana tylko po wymianie zaworu PCV...

Jakieś komentarze X_Civic??
 
To wszystko, co wymieniłem - ale dopełniło to całą gamę czynności konserwacyjnych, które wykonałem w samochodzie w ciągu ostatniego roku. Mój silnik wcześniej też trochę falował - już nie. Właśnie wymieniłem również pasek napędowy i napinacz i samochód jest niezwykle cichy! Skończyłem z około 650 km na tym jednym baku.
 
Discussion starter · #33 ·
To wszystko, co wymieniłem - ale dopełniło to szereg czynności konserwacyjnych, które wykonałem w ciągu ostatniego roku. Mój silnik również wcześniej trochę falował - już nie. Właśnie wymieniłem pasek napędowy i napinacz, a samochód jest niezwykle cichy! Zrobiłem około 650 km na tym jednym baku.
Wymiana paska napędowego i napinacza "uciszy" silnik? Wow, zainteresowany. Mój teraz chodzi trochę nierówno. Wiem, że mam uszkodzone mocowanie silnika po stronie pasażera (jeszcze go nie wymieniłem), ale nawet nie pomyślałem, że napęd i napinacz będą miały taki sam efekt. Poza tym nadal nie ustawiłem zaworów (podobno powinno się to zrobić przy przebiegu około 100 tys. km). Za każdym razem, gdy to robię, dealer mówi, że wszystko jest w porządku i mieści się w specyfikacji (cokolwiek to znaczy). Nie jesteś jedyną osobą, którą widziałem (słyszałem), że silnik R18 z dużym przebiegiem może być niezwykle płynny/cichy.
 
Zrobione...jakby.

Patrząc na ten problem, byłoby o wiele łatwiej, gdyby przegroda przy oknie została usunięta. Kiedy wymieniłem sprężarkę klimatyzacji, aby dostać się do zaworu Tx, pociągnąłem za listwę okienną i tylną przegrodę. Gdybym pomyślał o zrobieniu wtedy zaworu PCV, byłoby o wiele łatwiej. To powiedziawszy, jeśli nie możesz tam wejść do pracy, usunięcie zajmuje prawdopodobnie 15 minut.

W każdym razie użyłem głębokiego gniazda 17 mm, aby wyjąć i wymienić na Beck/Arnley 045-0346 dla sedana LX 1.8 L z 2006 roku. Zakładam, że to, co usunąłem, było oryginalne przy przebiegu 115 tys. mil, biorąc pod uwagę, że miałem je co najmniej 35 tys. mil. Użyłem WD 40 zamiast PB, ponieważ było pod ręką. Wąż był trochę trudny do zdjęcia, ale uruchomiłem silnik na kilka minut, a następnie poszedłem po dużą parę zacisków kanałowych. Nadal trudno było go zdjąć (a szczypce zagięte pomogły trochę przy zdejmowaniu zacisku węża, ale nie były panaceum), ale w końcu odpadł.

Sam zawór PCV był dość mocno zablokowany i martwiłem się o gościa, który powiedział, że go ściął. W każdym razie wyszedł, obróciłem podkładkę zgniatającą i założyłem ją z powrotem przy ok. 300 in-lb z odrobiną środka zapobiegającego zapiekaniu. Zamówiłem 50 podkładek zgniatających z Amazon i powinny tu być w piątek na czas, żebym mógł też wymienić olej (15 tys. mil 0-20 Mobil 1 advanced synthetic), więc też to wymienię.

W każdym razie zastanawiałem się nad czyszczeniem węża. Wciąż mam mnóstwo płynu do płukania przewodów klimatyzacji po wymianie sprężarki klimatyzacji i zastanawiałem się, czy byłoby to odpowiednie? Nie mam już pistoletu/zbiornika do płukania, ale mógłbym go albo znowu zdobyć, albo coś innego wymyślić... jakieś przemyślenia? Sam wąż wydaje się wciąż elastyczny, więc nie zamierzałem go wymieniać...

Na koniec, nie jestem pewien, czy zawór PCV ma z tym coś wspólnego, ale moje zużycie oleju na dystansie 15 tys. mil było szokująco wysokie. Ostatnio wymieniłem go ponad rok temu i nigdy nie miałem w zwyczaju sprawdzania oleju przy tankowaniu, więc to będzie musiało się zmienić...

Ostatnie tankowanie wyniosło 31 mpg, ale właśnie wymieniłem pasek i jechałem szybciej niż zwykle i uruchomiłem moją chłodną, chłodną, słodką klimatyzację.
 
Discussion starter · #35 ·
So looking at this problem, it would be a lot easier to do when the bulkhead by the window is removed. .
Świetna informacja! Nie wiedziałem, że tylną przegrodę komory silnika można usunąć. Gdyby to zostało przesunięte, wymiana zaworu PCV byłaby ZNACZNIE łatwiejsza!

Dzięki za udostępnienie!
 
Czy odnosisz się do osłony u podstawy przedniej szyby?

image
Przepraszam, dopiero teraz zobaczyłem odpowiedzi. Na zdjęciu widać element, który pozwala na usunięcie metalowego elementu znajdującego się pod nim. Nie wiem, czy przegroda, czy poprzeczka, czy też inne słowo byłoby lepszym wyborem, ale jeśli usuniesz oba te elementy, znacznie łatwiej będzie dostać się do zaworu PCV, a także do zaworu Tx.
 
21 - 40 of 71 Posts