8th Generation Honda Civic Forum banner
41 - 60 of 114 Posts
Discussion starter · #41 ·
Nog wat meer getrimd en gepast met het toerentellercluster. Het is bijna waar ik het wil hebben.

Terzijde, ik ben halverwege klaar met de klimaatregeling conversie. Mijn besturingsmodule heeft een barst in het scherm, dus die moet vervangen worden. Ik moest nog een sensor bestellen, die ik morgen ophaal. Verder nog een beetje bedrading en het is klaar!

Discussion starter · #43 ·
De Type R-snelheidsmeter is vandaag aangekomen. De snelheidsweergave is correct, maar ik kan niet schakelen tussen MPH en ***. De toerenteller en Type R-indicatoren lichten op, maar er functioneert niets. Het onderste cluster doet nog steeds vreemd. Ik doe er nu onderzoek naar om het probleem op te lossen.

Discussion starter · #48 · (Edited)
Even ter informatie: de type r-cluster geeft alleen kilometers weer, voor zover ik me herinner. Ze hebben de mph er niet in gebouwd
Hij heeft de MPH/*** selector direct in het toerentellercluster ingebouwd. De snelheidsmeter geeft momenteel alleen MPH weer.

Bedankt voor alle subs! Dit is een spannend project, hoewel het mijn zenuwen begint te testen.

Ik wissel steeds heen en weer tussen de clusterconversie en de klimaatregelingsconversie, omdat ze een paar draden delen. Ik voeg de rest van de klimaatregelsensoren toe, zodat ik de rest van het weekend mijn airconditioning kan gebruiken en een aantal van de dashboardpanelen weer kan terugplaatsen.

Morgen zijn er een paar foto's nodig!

:claps: Ziet er goed uit! Het is geweldig om te zien dat iemand weer eens out-of-the-box denkt. Het lijkt erop dat niemand dat al een aantal jaren op de Ocho heeft gedaan. Nogmaals gefeliciteerd. Ik kan niet wachten om het eindproduct te zien. :thumb:

Discussion starter · #59 ·
Bedankt voor alle positieve reacties!

Ik heb momenteel geen echte updates. Ik ben bezig met het uitzoeken van de brandstofmeter, maar ben nog niet erg ver gekomen. Ik vermoed dat de spanningsweerstand anders is op de FN2, maar ik kan geen bewijs vinden.

Ik wacht op een laatste onderdeel om de automatische klimaatregeling functioneel te maken.

41 - 60 of 114 Posts