8th Generation Honda Civic Forum banner

1 - 8 of 8 Posts

·
Registered
80 Posts
Discussion Starter #1
Necesito un listado de todos los miembros de este foro que quieran participar el en Civic SI RALLY. Todavia no estoy muy claro de la fecha pero necesito saber con cuanta gente puedo contar, si conocen o saben de alguna persona que le interese participar necesito que se apunten...dejen nombre, numero de telefono y cual Civic Si tienen para poder participar del Rally. Las incripciones son solo hasta el 31 de diciembre porque entiendo que el Rally lo vamos como para Enero...si tienen alguna duda mi email es [email protected]. La vamos a pasar brutal!!!!!!

·
Registered
8,606 Posts
or....
I need a listing of all the members of this forum that quieran to participate the in Civic SI RALLY. Todavia I am not very clear of the date but I need to know with as much as people I can count, if they know or they know about some person that I interest him to participate I need that they be aimed. ..dejen name, I number of telefono and which Civic If they have to be able to participate of the Rally. The incripciones are alone to December 31 because I understand that the Rally we go it as for January. ..si they have some doubt my email is [email protected]. We are going to pass it brutal! !!!!!

·
Registered
1,258 Posts
i guess nothing ever happened

how about making some sort of meet? I'll take my cam to post up pics later!

·
Registered
162 Posts
delen boris escriban representen pa los q estan en la isla coñio

si yo tubiese aya pana mio fuese el primerito en postear pa meter mano por alla

1 - 8 of 8 Posts